Hemsk ambulansfärd till akuten

Matchen idag gick inte som planerat. Var sjukt taggad när jag vaknade i morse och när jag kom fram till idrottsplatsen. Vi bytte om och så precis som vanligt för att sen ha taktik. Drack min redbull för att sen ge oss ut och värma upp. Som alltid börjar vi med att kicka och det gick hur bra som helst. Sen började vi med vanlig springuppvärmning å i slutet av denna börjar ryggen att smärta. Matchen börjar men jag kan inte springa ordentligt men på något mirakulöst nog klarar jag av att spela i 90 min. Efter vår match åkte de flesta för att kolla på a-laget match, även jag med min oerhört smärtande rygg. Efter matchen åkte vi hem och jag började känna av ryggen mer och mer.. Vid ett på natten var smärtorna extrema och pappa ringde efter ambulans. Nu har jag fått två doser morfin och försöke skriva detta medan hjärnan slumrar till av effekten. Det snurrar så dags att lägga ifrån sig mobilen.. Kramar på er alla!

vet inte om jag får åka hem idag..

Uppdate fredag 20.00 sov inte alls mycket den gångna natten vilket har gjort att jag spenderat de flesta timmarna under dagen sovand pga illamåendet som jag fick av morfinet som de gav genom sprutor i magen. Allt jag har ätit idag är en skål krämsoppa och sen middag som jag knappt åt hälften av. Mamma och pappa har varit och hälsat på under dagen, sista gången de var här köpte de boken Änglamördaren som jag ska börja läsa nu. Känner mig jätte trött men ska försöka hålla mig vaken så länge som möjligt. En och en halv dag har jag spenderat i en sjukhussäng och minst en dag till ska det bli, suck. Vi hörs imorgon..

Tsukii

åh vad var det som hände? :S :( lät nästan som om det var redbullens fel. krya på dig iaf!

2010-06-03 23:54:01 http://tsukii.se
vicky

usch, va berodde de på ? :(

de är hemskt när man blir sådär hjälplös

jag älskar din blogg och de är jag inte ensam om ! <3

2010-06-28 02:01:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: