Love is forever and everything starts with love

Välkomna hit! Mitt namn är Malin Sundin och jag driver denna blogg, loveisforever. Jag är en driven 20-åring som just nu jobbar som vikarie på förskola som jag verkligen älskar, barnälskare som jag är. Framtidsyrke? Jorunalistik. Or well, thats the dream tror jag. Vad mer finns det att berätta? Jo, mitt intresse för fotografering såklart. Just nu fotar jag med en Panasonic Lumix kamera och ja den duger, skulle vilja ha en bättre kamera men inget jag prioriterar förtillfället. Enligt mig spelar kameran i sig inte så stor roll, det handlar mer om för dig att göra bilden intressan. Visst kameran gör sin del i det hela men samtidigt måste du ta fram det där lilla extra.

Utöver detta är jag sportfantast! Älskar att sporta vilket består nästan mer än halva mitt liv. Just nu spelar jag fotboll, ett lag som nu 2010 kommer vara nykomlingar i division två. En stor triumf jag länge kommer hålla kär är vinsten i NIKE CUP där vi slog ut det allsvenska laget hammarby med 2-1, jag fixade straff som vi vann matchen på då jag blev nermörsad av en landslagspelare. Utöver det spelar jag även handboll, näst bästa sporten som finns. Tränar fotboll 3 gånger i veckan plus två matcher samt två träningar med handbollen plus match så totalt 8 gånger veckan. Sa jag att jag älskade att sporta? JA kanske gjorde det, hihi.

Något mer du vill veta?
Kontakta mig; [email protected]





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: